fredag 30. desember 2016

Snømannbæsj

Det er mange små gaver som du lett kan lage og gi bort. Kombiner de med en dose humor og du har den perfekte gaven.




I år skal mine små få en magisk opplevelse i julegave. Jeg har kjøpt billetter til Disney On Ice sin forestilling med blant annet Anne, Elsa, snømannen Olaf, reinsdyret Svein og isskjæreren Kristoff. Du gjetter sikkert riktig - vi skal se Frost.

Snømannbæsj

Bilder fra nettet, og med hjelp av det nettbaserte bildebehandlingsprogrammet pixler, laget jeg dette bildet:



Bildet limte jeg inn i et dokument og skrev ut.


Cellofanpose fra Nille

Jeg skulle egentlig ha mini-marsmallow, men klarte ikke å finne det noen steder. Dermed ble det vanlige marsmallows.


To stifter og vips så har du en fin pose med snømannbæsj som kan gis bort i gave.


Lignende ideer

Her er noen lignende ideer. Disse er hentet fra Pinterest:
 





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du tips, ideer eller tanker som du vil dele? Legg igjen en liten kommentar: